קטע מהעבודה

מחקר זה יעסוק במידת השפעתם של ארגונים לא ממשלתיים על ביטחונם הפיזי של המדינות בהם הם פועלים. בחלק זה, אסקור בקצרה את מטרותיהם והתפתחותם של ארגונים אלו-על מנת לתת לקורא מידע בסיסי, ולאחר מכן אעמוד באופן ספציפי על שאלת המחקר בעניין ועל חשיבותה. ארגונים לא ממשלתיים, הנקראים גם לפעמים "המגזר השלישי" הם ארגונים הפועלים ללא מטרת רווח על מנת להשיג מטרה מסוימת. ארגונים אלו לא פועלים מטעם ממשלה אחת באופן ספציפי, מאופיינים לעיתים קרובות על ידי פעילות בין לאומית ענפה, ומבוססים על רשת נרחבת של מתנדבים הפועלים בשירות הארגון ושל תרומות.  באופן תיאורטי, מדובר בהגדרה רחבה למדי, שעל פיה קיימת סברה לכלול גם ארגוני טרור תחת המטריה הזו, לאור העובדה שהם עונים על כלל הקריטריונים המוזכרים לעיל. עם זאת, במהלך מחקר זה אצמיד לתפיסה המקובלת במחקר, המגדירה ארגונים לא ממשלתיים ככאלו שפועלים במוצהר, לכל הפחות, עבור מטרות הומניטריות. (יוגב, 2017)


תוכן עניינים

  • א.הצעת מחקר.
  • שאלת מחקר ובעיית מחקר.
  • השערה
  • מתודולוגיה
  • ביביליוגרפיה
  • ב. השפעתם של חסמים פסיכולוגיים על יישוב סכסוכים.

פרטים נוספים

עבודה אקדמית בנושא מלחמה ואסטרטגיה

מק"ט

880560

מספר עמודים

4

מספר מילים

1091

מספר מקורות בעברית

5

מספר מקורות באנגלית

4

מחיר (כולל מע"מ)

249 ₪


אפשרויות תשלום

אפשרויות התשלום לרכישת החומר האקדמי הם: כרטיסי האשראי המוכרים בארץ מכל הסוגים, PayPal, או העברה בנקאית (בתיאום טלפוני מראש ) 24 שעות ביממה.
מיד לאחר ביצוע ואישור התשלום העבודה תשלח למיל שהוזן בעת הרכישה. לתיאום תשלום דרך הטלפון ניתן להתקשר לטלפון מספר: 052-4041788


Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/academicstock/public_html/detail-page.php on line 444